Вулин је у Центру за заштиту одојчади, деце и омладине подсетио на то да је ова установа, у стратешком партнерству са Канцеларијом Уницефа у Србији, уз подршку ресорног министарства и компаније "Телеком Србија", започела са развојем поменуте саветодавне услуге за подршку породици.
Он је указао на то да је "Родитељски телефон" пилот-пројекат који се спроводи већ шест месеци, а биће у фази испробавања још годину и по дана, до када би требало да буде извесно колико је користан грађанима и који су његови ефекти.
Након тога, уколико се покаже као успешан, постаће стална услуга, навео је министар и додао да сви разговори, иако их обављају стручњаци, имају и супервизоре.
Руководилац пројекта "Родитељски телефон" Жељка Бургунд навела је да је од дана оснивања ове услуге 25 психолога и педагога примило 562 позива.
Према њеним речима, родитељи зову најчешће јер не знају како да протумаче одређено понашање своје деце, било да су то бунтовне реакције код најмлађих или отпор ауторитету и нагло отуђење када је реч о адолесцентима.
Позивом на број 0800-007-000 родитељи, али и сви други који учествују у васпитању деце, могу да реше своје дилеме у разговору са стручњацима без обавезе да заказују или дају податке.
Присутнима су се обратили и заменик директора Уницефа у Србији Северин Леонарди, директор Центра за заштиту одојчади, деце и омладине Зоран Милачић и директор Центра за истраживање и развој друштва ИДЕАС Марко Милановић.